25 Temmuz 2022 Pazartesi

AKKURTLARA ÖRNEKLER-1

 

AKKURTLARA ÖRNEKLER

Değerli okuyucular. Akkurtlar ile ilgili yazdığım iki yazıdan sonra olumlu veya olumsuz birçok tepki ile karşılaştım. Doğrusunu söylemek gerekirse ben bildiğimi duyduğumu ve gördüğümü yazmaya çalışıyorum. Alınan çok arkadaşımız olduğu gibi bana Akkurtlardan örnek veren arkadaşımız da çok oldu. Ben de zaman zaman bana gönderilen örnekleri sizlerle paylaşarak Akkurtları ifşa etmeye çalışacağım.

Bu konu çok hassas bir konu çünkü Akkurtların yalınkılıç ortaya atılarak savunmaya çalıştığı kişilerin arasında kimler var kimler? Sabıkalı mı ararsın, daha önce “Türk” kelimesini ağzına almaktan korkan mı arasın, Başbuğa laf eden mi ararsın, kendini satan mı ararsın, Türk Eğitim Sen düşmanı mı ararsın, Devlet Bahçeli’ye türlü türlü iftiralar atan mı ararsın, 15 Temmuza kadar Bahçeli varsa ben yokum deyip, 15 Temmuzdan sonra “Devlet Bey varsa ben varım, zaten ülkü ocaklarında yetiştik” diyen mi ararsın, üzerinde soruşturma olup görevden alınmak üzere olan bürokrat mı ararsın, ülküdaşını satan mı ararsın, maşallah hepsi var. Çeşit fazla yani anlayacağınız. Seç seç beğen. Maşallah ülkenin yarıdan fazlası ülkücüymüş! Biz de çok şükür öğrenmiş oluyoruz tüm bu arkadaşlarla ilgili haberler geldikçe.

Bugün üç akkurtttan bahsedelim. Bir tanesinin hikayesini hemen anlatalım. Alt düzey bir bürokratımızın başında olduğu kurumda yaptığı işlerden dolayı üzerinde soruşturma varmış. Ciddi de suçlamalar varmış tabi. Yaptığı işleri partizanca yapmak, çalışanlarına iftira atarak kurumdan göndermeye çalışmak, mobbing, kurumunda çalışacak kişileri partililerden seçmek, usülsüz ve etik dışı olarak kurumun başına atanmak ve orada kalmak gibi de devamı olan kabarık bir liste. Peki, bu alt düzey bürokratımız kendisine soruşturma açılınca ne yapıyor dersiniz? Elbette MHP teşkilatlarında soluğu alıyor. Mağdur edildiğini, haksızlığa uğradığını, şimdiye kadar ülkücüleri koruyup kolladığını, Türk Eğitim Sen’e üye kazandırdığını, üyeleri de koruduğunu, ülkü ocaklarında yetiştiğini, emirlerine hazır olduğunu belirtiyor. Rivayet o ki soruşturmalar bir şekilde kapanıyor. Alt düzey bürokratımız tam olarak kurtulamasa da dosyalar kapanıyor ve en azından görevinin başında koltuğunda oturuyor. Zaten önemli olan da tam olarak bu. Koltuğun ve makamın korunması. Demek ki MHP teşkilatları bu işlere bakmaya başlamışlar. Alet olmuşlar. Ben alet olmuşlar diyorum ama inşallah alet olmuşlardır sadece. Yani bilmeden insani duygularla yapılan bir yardımdır demek istiyorum ama işin derinini bilemiyoruz tabi. Bunların hepsi rivayet tabi. Mış miş. Nasılsa herkes her şeyi reddediyor.

Bu alt düzey bürokratımız hala görevdeymiş ve artık ittifakın diğer partisinin kanatları altındaymış. Rahatmış yani. Ülkücü hareket bir nefer daha kazanmış oldu sanırım. Bürokratımızı yereldeki gerçek ülkücüler merakla takip ediyorlar. Bakalım nerelere kadar yükselecek bu eski ülkücü olup da yuvaya dönen bürokrat. Yereldeki arkadaşlar bana ileride bunun da bilgisini de gönderirler diyerek yine pası onlara atayım. Onlar da kendilerini biliyorlar. Var olsunlar.

İnsanın eski ülkücü olası geliyor değil mi? Yıllarca ülkücü olduğu için kamuda yükselemeyen, soruşturma geçiren, görevden alınan sağa sola sürülen, emekliliğe sevk edilen ülkücülerin teşkilat nazarında bir kıymeti yok tabi. Aslına bakarsanız pilavın içindeki beyaz taşları görmek de bir kazanç oluyor. O anlamda sevinmek lazım. Not alalım ve tarihe not düşelim. İleride lazım olacak.

Değerli Akkurtlar ve türkücüler! Ülkücüler bu şekilde ölmez! Ülkücü hareketi de bitiremezsiniz! Dikkat edin, kendinizi deşifre ediyorsunuz. Ülkücü, yenilmiş görünürken de kazanır!

Mehmed'im, sevinin, başlar yüksekte!

Ölsek de sevinin, eve dönsek de!

Sanma bu tekerlek kalır tümsekte!

Yarın, elbet bizim, elbet bizimdir!

Gün doğmuş, gün batmış, ebed bizimdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder