27 Temmuz 2022 Çarşamba

ANKAPARK MESELESİ VE MANSUR YAVAŞ!

 

ANKAPARK MESELESİ VE MANSUR YAVAŞ

Günlerdir kamuoyu Ankapark meselesi ile ilgileniyor, görüyoruz. Koca koca adamlar tartışma programlarında saatlerce bu meseleyi masaya yatırıyor, ameliyat yapıyor, birisi Mansur Yavaş’ı, birisi Melih Geökçek’i savunuyor, sonuçta iktidar muhalefet atışmasına dönüşüyor tüm tartışmalar. Her iki taraf da sonuçta kendi siyasi penceresinden bakıyor meseleye. Ortada bir zarar olduğu kesin. Hesap sorulmadığı da kesin. Gerisi bence boş laf.

Ben bugün farklı bir açıdan herkesin dikkatini çekmeye çalışmak istedim. Onun için de meseleye dâhil oldum denilebilir.

Mansur Yavaş Ankapark’ ın kullanımı ile ilgili Ankaralılara soracağız en doğru kararı vereceğiz mesajları veriyor. Ben de Mansur Başkan’a soruyorum?

Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Atatürk’ün mirası Atatürk Orman Çiftliği neredeydi?

Atatürk Orman Çiftliği arazisi kimindir? O zaman kimindi?

Atatürk Orman Çiftliği arazisi üzerinde hangi yapılar vardı?

Atatürk Orman Çiftliği arazisinde neler üretiliyordu?

Bu arazi kimden kime miras kalmıştır?

Ankapark yapılırken mahkemeden kaç sefer yürütmeyi durdurma kararı çıkmış ve izinsiz yapı olmasına rağmen yapım devam etmiştir?

Ankapark yapılırken kime sorulmuş da yapılmıştır?

Bu sorulardan sonra şuna da değinmek isterim. Seyrettiğim ve dinlediğim bazı yorumcuların şu sözlerini çok tehlikeli buluyorum. “Efendim Melih Bey olsa bir şekilde çözerdi”. Neden tehlikeli buluyorum? Birisi gelse sizin bahçenize gecekonduyu dikse herkes karşı çıkar değil mi? Siz bu konduyu şikâyet etseniz ve “yapılmış işte canım, şimdi dünyanın parasıdır. Yazık, yapılan yıkılır mı? Yapılmış yapılmıştır” diye cevap alsanız ne düşünürsünüz?

O nedenle değerli okuyucular, hukuksuz elde edilen hak, hak değildir. Bütün bu tartışmalar ölü doğmuştur. Çünkü Ankapark hukuksuzdur, etik dışıdır, saygısızlıktır, ben yaptım olduculuktur. Ankapark’a harcanan parayı örnek göstererek “değerlendirilsin”, “hizmete sunulsun”, “yazık olmasın” türü laflar da dolayısıyla ölü doğmuştur ve çürüktür; savunulacak bir tarafı da yoktur.

Sayın Mansur Yavaş, lütfen Ankapark arazisini asıl sahibine iade edin. Kimseye bir şey sormanıza da gerek yok. Atatürk Orman Çiftliği talan edilirken, yüz milyonlarca lira bozuk para gibi harcanırken, Atatürk’ün Mirası yok edilirken ben sade ve duyarlı bir vatandaş olarak, içim cız ederek, duygulanarak, dilim döndüğünce kıymayın, yapmayın demeye çalışmıştım. Size oy verenler de eminim bu araziyi asıl sahibine teslim etmeniz için oy vermiştir. Lütfen kimseye bir şey sormayın. Yapılması gereken aşikardır. Atatürk Orman Çiftliği Atatürk’ün Mirasıdır. Atatürk’ündür. Halkındır. Eski haline getirin, eskisinden güzel hale getirin, Atatürk’ün Mirasına ve Atatürk Orman Çiftliği’ne yakışacak hale getirin ve yeniden Türk Milleti’nin hizmetine sunun. Peyniriyle, piknik alanlarıyla, yoğurt ve kefir mayasıyla, sütüyle, dondurmasıyla, ata tohumuyla, fideleriyle, fidanlarıyla, tarımı hayvancılığıyla her şeyiyle eski haline getirin. Atatürk’ün mirasına uzanmış olan Ankapark elini de oradan kaldırın. Aksi takdirde Atatürk’ün mirasına başka eller de uzanmaya devam edecek ve yaptıkları yanlarına kalmış olacaktır.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder